Komentáře

1 kraken kraken | 1. února 2012 v 21:30 | Reagovat

To co je vám vytýkáno vidím jako přednost.Autobiografické rysy vaší tvorby mě ubezpečují, že i jinde je to podobné a že tak nějak patříme k sobě.Velmi jsem oceňoval s jakou noblesou jste dokázal do textů zapojit odkazy na svoji víru.Nekonfrontačně a nemilitantně. Já jsem ateista bez potřeby vnucovat svůj postoj druhým.Rovněž nekonfrontačně a nemilitantně. Prostě jste upevnil moji víru, že slušní lidé mohou spolu vycházet bez konfliktů. Jestliže jste se rozhodl dát si oddech, je to vaše rozhodnutí a nezbývá než jej respektovat.Budu se ale těšit, když někde zase objevím váš text. Hodně štěstí a dobrých rozhodnutí přeje kraken.

2 Mateřinka Mateřinka | 1. února 2012 v 21:34 | Reagovat

Tak to mne doopravdy mrzí, Středník jsem objevila teprve nedávno, stejně jako chuť psát. Doufám, že k Vaší unavě nepřispěly studentky večerní školy, to by mne mrzelo dvojnásob. Těším se tedy nashledanou v Čelákovicích.

3 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 1. února 2012 v 21:47 | Reagovat

Svůj názor jsem dnes zveřejnila na facebooku, protože mne zamrzel způsob kritika. Proč články čte, když se mu nelíbí? Kolik hezkých chvil jsem tady zažila a myslím , že nejen já. Právě ty osobní zážitky a postřehy byly milé, humorné většinou a cítila jsem jakousi blízkost pisatele, tedy vás.
Blog je přece osobní, ne? A co autobiografické knihy? Ty pánovi nevadí? Blogy jsou na psaní,,, povídání" reagování a pokud je někdo kritik, ať se soustředí na vydané knihy či oficiální publikace a ,,nemontuje se" do soukromých, veřejnosti přístupných blogů. Není v tom náhodou závist?
Doufám, že ta přestávka bude krátká (nešlo by to jen tak týden- dva?)

4 Roman Slaboch Roman Slaboch | 1. února 2012 v 22:11 | Reagovat

Milý Petře, až příliš jsem si zvykl na Tvoje laskavé inteligentní texty, na kultivovaný projev a jemný horníčkovský humor. Nebudeš-li psát, o to častěji se u Tebe zastavím na kus řeči.
Tak to zvaž!

5 Přemek Přemek | E-mail | Web | 1. února 2012 v 22:36 | Reagovat

Vážený pane Kukal, i když jsme asi byli v psaní každý trochu jinde, vždycky jsem si vás nesmírně vážil pro tu lehkost psaní i usmívání a tak se ani nedivím, že se ztotožňuji s tím, co jste tentokrát paradoxně nenapsal asi lehce.. A snad bych jen dodal - Psi budou stále štěkat a karavany půjdou dál..

6 Láda Láda | E-mail | 1. února 2012 v 22:52 | Reagovat

Od minulého středníku jsem se strachoval. Když jsem si totiž přečetl o tom jak přísnou dietu držíte, zamrazilo mne a zmocnily se mne obavy, zda je to možné vydržete, zda při plném pracovním vytížení to nepovede k zdravotním komplikacím. Místo toho jsem si přečetl o úplně jiných komplikacích. Mám jenom technické vzdělání a neznám správné výrazy. Jen jsem si všiml, že tak, jako jsou lidé introvertní a extrovertní, tak jsou autoři, kteří píší o sobě, a autoři, kteří píší o druhých. No, oni asi více či méně do těch druhých promítají své postoje. Čtu ty i ony, rozhodující je, kolik do toho vkládají citu, jak jsou bystří pozorovatelé a jaký mají vtip. Vlastně většinu nečtu, protože jsem hodně náročný. Střeníky jsem četl pravidelně a budou mi chybět.

7 Míra Míra | 1. února 2012 v 23:04 | Reagovat

Neodcházejte a pokud přece, vraťte se brzo!
Nekomentoval jsem tady skoro vůbec, neumím moc chválit, ale vždycky jsem si krásně početl. Někdy jsem souhlasil na sto procent, někdy bych s něčím polemizoval, ale rozhodně jste mi nebyl ani lhostejný ani protivný. Mějte se krásně a nedejte se!

8 matka matka | 1. února 2012 v 23:14 | Reagovat

No ale hele, co má vytrysknout, stejně vytryskne.
Já momentálně také nepíši. Třeba až si odpočinu, či co.
Jo a hele po druhé - vždyť znáte studentíky, nad ně mnohdy nebývá.
No a hele po třetí - i my můry samy sebe někdy pleskneme.

9 JM JM | 2. února 2012 v 0:27 | Reagovat

"...oslavné komentáře od různých žen....
K tomu není co dodat.

10 Vojta Novotný Vojta Novotný | 2. února 2012 v 8:48 | Reagovat

Nejsem bohoslovec. A Vaše reakce mě překvapila. Můj poslední komentář nebyl myšlený negativně. Většině toho rozboru nerozumím. Chtěl jsem jen říct, že píšete dobře a vtipně, máte často dobré postřehy. Ale občas píšete také povrchně, zahleděn do sebe. Někdy z textů mám pocit reklamní desky, a ne živého člověka. Tvorbu mýtu. Ale takový nejste. Proč nepíšete o skutečném Petru Kukalovi, jaký je? Občas v textech vykoukne náznak Vašeho vnitřního já. Jenže pak se schová a přenechá prostor nějakému plakátu. A aby to nebylo možné hned poznat, zaobalí se plakát vtipem. Přijde mi, že svůj talent můžete využít poctivěji. Poctivěji k sobě samotnému. Věřím, že si svou reakci rozmyslíte. Je samozřejmě nepřiměřená. Stojí za zamyšlení, proč se Vás v podstatě nevinná poznámka dotkla. Jednou jsem zkusil vysvětlit, že Vám někteří čtenáři nechtějí kazit komentáře všech obdivovatelů, a už utíkáte z boje. Utíkáte takto často? Možná to spolu souvisí. Autoři, kteří psali sami za sebe, za své vnitřní já, a ne pro obdiv, se prali i s větrnými mlýny. Stojí Vám Vaše tvorba za to, abyste bojoval i s těmi, kteří Vás bezmezně neobdivují?

11 Kitty Kitty | E-mail | Web | 2. února 2012 v 9:08 | Reagovat

Dobře, beru to, odpočiňte si. Nevěděla jsem, že Středník děláte tři roky. To si počtu, protože je čtu pořád, dokonce jsem už ten dnešní netrpělivě čekala.
Napadalo mě mnohdy při čtení komentářů k němu, že napíšu něco jako dnes Vy. Nepříslušelo mi velké hodnocení, dávala jsem komentář. Psal jste lidsky, dostatečně osobně, ze svého okolí a srdce. Šoky ať lidi hledají jinde. Zde se chodí na návštěvu k srdečnému mužskému. Budu se těšit, až Vás zase někde uvidím něco napsat. Hodně klidu, Středník si jde odpočinout - i to se mu  musí dopřát. Hezký den.

12 Hanako Hanako | 2. února 2012 v 9:12 | Reagovat

[10]:Vy víte, jaký je skutečný Petr Kukal? Jste jeho dobrý soused,  blízký přítel nebo spolupracovník, či příbuzný? Souhlasím s vámi, že by neměl utíkat z boje. Nějak jsem si nevšimla, že by jej čtenářky oslavovaly a rozplývaly se blahem nad jeho články. Souhlas přece není oslava.

13 Vojta Novotný Vojta Novotný | 2. února 2012 v 9:42 | Reagovat

[12]: Musím na to být něčí soused? Ne, k panu Kukalovi bych to měl přes půl republiky, neznám ho osobně. Ale stejně tak jsem osobně neznal Bulata Okudžavu nebo Vladimíra Vysockého. Přitom nejen jejich básně a texty, ale i prozaické texty a názory odhalují jejich duši bez reklamních poutačů a snahy se všem zalíbit. Pan Kukal v tomto blogu píše: "Píšu tedy tak, aby to bavilo mě samotného a současně to bylo atraktivní pro mé většinové publikum." Co je tak špatného na menšinovém publiku, které texty pana Kukala také baví, ale cítí v nich i jiné možnosti?

14 Hanako Hanako | 2. února 2012 v 10:26 | Reagovat

[13]: Přála bych P.Kukalovi proslulost vámi uváděných autorů. Jsem skeptik technik a domívám se, že se slovy dájí předstírat i ta  nejušlechtilejší duševní hnutí, stejně skutečné . morální vlastnosti autora nepoznáte. Často neznáme dokonale i nejbližšího člověka. Jaký je skutečný P.Kukal? To ví opravdu jen on sám.

15 Vojta Novotný Vojta Novotný | 2. února 2012 v 11:18 | Reagovat

[14]: Když Honza Nedvěd pěje o tuláckým ránu a jezdí v bavoráku, dá se z toho něco poznat. Když slyšíme od Karla Kryla Dopisy a známe jeho životní osudy, víme, že nepředstírá. Póza a pozérství se nedá zakrýt jakkoliv dobrým předstíráním. Jaký je skutečný pan Kukal? Třeba to neví ani on sám?

16 Richard Komtur Richard Komtur | Web | 2. února 2012 v 11:24 | Reagovat

Ahoj, Petře.
Přečetl jsem si to se zájmem a v zásadě bude stačit, když si tu stoupnu jako tichá připomínka. Dospěj už, konečně, chlape. Utíkat před sebou nemáš zapotřebí. A jestli hraješ o Nesmrtelnost, tak tímhle se od ní vzdaluješ. Přeju přelomový rok. Tvůj Richard

17 matka matka | 2. února 2012 v 13:05 | Reagovat

....teda mívám potíže se správným rozlišením a pochopením....
...utíkat stejně není kam, před sebou samým člověk neuteče....
....co má vytrysknout, stejně jednou vytryskne....
...ovšem, co nastoupí po odmlce? Samomluva?....

18 Mateřinka Mateřinka | 2. února 2012 v 15:35 | Reagovat

Co nastoupí po odmlce? Nová knihá, nový Středník, nový autor? Mysleme pozitivně.
Dnes je svátek Hromnic, zapálím svíčku, Světlo chrání, dává sílu i naději. Očistím si dlaně a dýchnu přání do plamínku. Zima je dlouhá a nálada stejně jako teplota klesá hluboko pod bod mrazu. Snad s příchodem jara jak zpěvavé ptáky přivítáme i pokračování Středníku. Teď se však loučím trochou depresivní poezie pro dnešní den :-)

Den po dni ubíhá
smutně i vesele,
ospalé pondělí
přesladká neděle.

Uprostřed běhu dní
býval čas na svátek,
to když den proStřední
pustil nás do vrátek.

Však bylo nebylo,
něco se nestalo,
pěkné i náročné
psaní teď přestalo.

Roleta stažená,
návštěvník zkroušený,
slova jsou zamčená,
svátek je zrušený :-(

Goodbay Středník.......zatím.....

19 Jezurka Jezurka | Web | 2. února 2012 v 17:19 | Reagovat

Škoda, i mně se tady líbilo a chodila jsem sem ráda. Takže se určitě vrátím. A nejen já.

20 Petr Kukal Petr Kukal | 2. února 2012 v 20:25 | Reagovat

Děkuji všem za komentáře. Vážím si podpory těch, kteří mi ji vyjádřili, respektuji ty, kteří se se mnou názorově rozcházejí. Jeden vzkaz si ale neodpustím:

Drahý Richarde,
děkuji Ti za hřivnu Tvé jinošské moudrosti. Nechci Ti ji zůstat dlužen, proto i já Tobě přispěji radou. Vrať se, prosím Tě, do nějaké hodně alternativní literární kavárny, sbal tam na housličky nějakou dívenku v batikované sukni a pohorkách, odveď si ji domů a vyprávěj ji něco hezkého o japonském čajové obřadu - ale proboha, když se baví dospělí, mlč a šoupej nohama.
Tvůj Petr

21 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 2. února 2012 v 20:36 | Reagovat

[20]:Pane Petře, nevím, jak se znáte s Richardem, ale neušlo vám náhodou, že na blozích je spousta mladých, dá se říci dětí. Jsem si jistá, že jste to myslel žertem, já bych si při svém stáří nedovolila říci žádnému z nich, aby mlčel a šoupal nohama, když se baví dospělí... U vás mi to taky nesedí...

22 Petr Kukal Petr Kukal | 2. února 2012 v 20:42 | Reagovat

[21]: Vidíte, je nejvyšší čas skončit :-)

23 Eliška Eliška | 2. února 2012 v 22:03 | Reagovat

Jsem vývojem poněkud zmatena, ale mám pod povrchem nějaký nejasný pocit (možná nepřesný), že je za tím něco víc. Možná to byla poslední kapka, nebo jen záminka, kdoví. Prostě pro Vás dozrál čas. Ať je mi to jakkoli líto, přeju šťastné nalezení nové formy.

24 Lydie Lydie | 2. února 2012 v 22:07 | Reagovat

To zní zajímavě-tady se dělá TEČKA za STŘEDNÍKEM.

25 Míra Míra | 2. února 2012 v 22:29 | Reagovat

[24]:
My lingvisti okecáme i to.:-)

26 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 2. února 2012 v 22:31 | Reagovat

[22]:Tedy nezlobte mě, pane Petře, pročpak? Snad jste chlap do nepohody a tady by vás pár nějakých poznámek tak rozladilo? Kdybyste dostal takových názvů a ,,domluv a doporučení", kolik jsme dostala za ty 3,5 roku co píšu do blogu, tak byste byl ostřílenější. Jste asi zvyklý na debaty  jiného rázu než tady na blozích, kde to porůznu jiskří někdy až nechutně, ale jsme lidé a někteří reagujeme po svém hned a možná bez rozmyslu. Neberte si to tak. Pokud si chcete odpočinout, máte jiné čiánnosti jistě dost, tak si odpočiňte, ale ne moc dlouho, jo? Pořád vzpomínáme na ty, kteří už ,,nemají čas či chuť" a odešli někam v dálavy...

27 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 2. února 2012 v 22:32 | Reagovat

jsem dostala- vidíte už dělám zase překlepy...

28 Yřyk Yřyk | 2. února 2012 v 22:59 | Reagovat

To ste trefila[21]: Sám sebe ustřelit.
Bylo to zbytečné -Taková podpora za zády.

29 Jura Jura | 3. února 2012 v 8:45 | Reagovat

Kdo sleduje blogovou tvorbu pana Kukala kontinuálně, ví, že je to zhruba počtvrté, kdy kvůli pár negativním komentářům přestává psát nebo se stěhuje na jiný server.

30 Petr Kukal Petr Kukal | E-mail | 3. února 2012 v 8:48 | Reagovat

Byl bych ostřílenější? Růženko, já 8 let vedu jediný web na českém internetu zaměřený na podporu tradiční pedagogiky. To, co jsem si vyslechl a co jsem o sobě četl od představitelů české pedagogické alternativy, si nikdo z těch, kteří si na blogovacích portálech vedou své krotké deníčky, neumí představit ani vzdáleně.

A že jsou na blozích děti? Ať tam jsou. Pokud chápete mládí jako zásluhu, pak je to Vaše rozhodnutí. Pokud máte potřebu stát v pozoru před každým, komu teče mléko po bradě, je to Vaše rozhodnutí. Já takovou potřebu nemám. Navíc v tomto punktu neznáte pozadí.

Nakonec bych rád řekl tohle: Spousta lidí mi tu radí, „neutíkal z boje“. Slyšíte se, proboha? On je můj blog bojiště? Tady se vede nějaká válka? Zuří tu bitva? Pokud ano, pak jsem tu špatně, asi jsem udělal chybu v adrese. Protože blog, který jsem si vedl já, byl prostorem zábavy, relaxace, něčím, co jsem dělal pro potěšení. Na bojování mám jiné weby.

Už jsem to párkrát zažil, třeba ba DSL, ale i jinde. Začnu si psát pro zábavu, najde se pár lidí, kteří se to naučí číst, asi rok nás to všechny baví. Pak se o blogu dozvídají další a další lidé, až ho najdou také ti, kteří „neutíkají z boje“. Ale aby to mohli dokázat, potřebují ten boj. Potřebují celý kontext trochu předefinovat. Selanka končí, teď se tu bude vytýkat a obhajovat, asertivně argumentovat, budou se tu efektivně komunikovat problémy. Imaginace vyklízí místo argumentaci.

Co se mi děje tak hrozného? ptáte se všichni pobouřeně. Nic, na pravoboku je jen drobná trhlina. Nemá cenu to vysvětlovat dál – co jsem napsal, napsal jsem, jak pravil Pontius Pilat. Středník byl prostor pro mé potěšení. Pokud už necítím, že by mi ho přinášel, pozastavuju ho. Je to jednoduché jako kafemlejnek. Současně se loučím v této diskusi, v níž nemá dál potřebu figurovat.

31 otavinka otavinka | Web | 3. února 2012 v 13:58 | Reagovat

Ach jo, tak jsem přišla minutu po dvanácté. Holt ta slinivka byla rychlejší a agresivnější. Taky si píši blog pro potěšení a dělím se svými stesky, bolístkami, nezdary anebo básněmi mých přátel. "Orel velmi" neuletěl a díky za něj. Snad se mi podaří najít další Vaše písáníčko. Mějte se pohodově !

32 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 3. února 2012 v 14:44 | Reagovat

[30]: Pane Petře, mám blog také pro zábavu, popovídání si s lidmi a ne pro boj, také tím pokaždé argumentuji. Co se týče ,,dětí" nestojím před nimi v žádném případě v pozoru a pokud zapomenou, že by měli být slušné, ,,rozloučím" se s nimi.
Nechci vám ani radit, sám víte, jak zareagujete, jen tím vším chci říci, že vaše pohodové psaní mi bude chybět. Takže nebudu se už do toho plést a zdravím vás.

33 Vojta Novotný Vojta Novotný | 5. února 2012 v 17:57 | Reagovat

Tak jsem se pokusil o malý průzkum, na základě odkazu na webové stránky u podpisu, a zdá se, že pan Richard má 31 let. Což není žádný mladík s mlékem na bradě, nebo jak to pan Kukal napsal. O to hůř pak ta reakce na pana Richarda vyznívá.

34 Sona.K Sona.K | 6. února 2012 v 14:26 | Reagovat

[33]:Vyjadril jste kritiku na psani pana Kukala zde na blogu.
Bylo by namiste poukazat na pripadne chyby konkretne, tedy kde v jakem „Stredniku“se co opakuje nebo, kde ze se to  autor   vykrada. Namisto toho patrate po necem o cem nemate vubec tuseni a prohlubujete tak utok na osobu pana Kukala.
Je to trapne  a nizke! Vase chovani je opovrzeni hodne! Nedivm se, ze clovek kvalit pana Kukala je znechucen vasim nechutnym, vyzyvavym a nic nez zavisti cpicim chovanim.
Poslapal jste neco pekneho a lidskeho aby jste tim dal prostor pro vasi nechutnou snahu sam sebe zviditelnit.
Jste nula pane a nula i zustanete! A  na toto  zjisteni, nepotrebuji patrat nikde po netu.

35 Vojta Novotný Vojta Novotný | 6. února 2012 v 20:02 | Reagovat

Ano, měli by mne pověsit. To se s takovými, co si dovolí vyjádřit názor nikoliv negativní, ale ne až tak nadšený, dělá. Zapomínáte jen, že nepsat blog bylo rozhodnutí samotného pana Kukala. Pokud to byla reakce ani ne na kritiku, jako spíše připomínky, tak to byla dětinská reakce. A to, co vytýkáte mně, sama zde předvádíte. Soudíte mne, aniž byste mne znala. Avšak já na rozdíl od vás nikdy o panu Kukalovi neřekl, že je nula, ale jeho styl psaní jsem i oceňoval.

36 týna týna | 7. února 2012 v 12:42 | Reagovat

[15]: dobrý den, tak na tohle asi musím reagovat...můj tátaje tramp několik desítek let a pana Nedvěda zná osobně...a hádejte odkud??? od táboráku, takže to, že teď jezdí bavorákem neznamená, že se přetvařuje... asi byste se měl vážně zamyslet nad tím, jestli toho o kom píšete ne oslaně znáte natoli, abyste si mohl dovolit to komentovat...

37 matka matka | 7. února 2012 v 21:34 | Reagovat

[33]:Taky jsem na ten Web nakoukla.
Jestli jsem dobře pochopila, ani ten člověk není jinochem, stejně, jako paní Ruža. A Vy nejste bohoslovec, tedy studentík?
Tož ani já ne. Ovšem občas jsem také "setřena". Tak si z toho nic nedělejte. Ono my starší lidé jsme někdy nesmírně unaveni a pak nervózni, a tak:-)

38 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 10. února 2012 v 22:52 | Reagovat

Prostě z blogu, kde jsme se bavili a početli si, jste udělal ,,přestřelku názorů" a hodnocení- jsme jen normální čtenáři, ne literární kritici. Středník se mi opravdu líbil a nemám potřebu komukoliv mazat med kolem pusy, jen prostě vyjadřuji své okamžité pocity. Pro jistotu mluvím za sebe, abych nebyla napadena, že si osobuji právo mluvit za jiné. A to je všechno...

39 Jura Jura | 11. února 2012 v 18:51 | Reagovat

To je dada. Přestřelka názorů? Spíše dětinského urážení se a netolerance k jiným, než pochvalným názorům.

40 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 13. února 2012 v 0:06 | Reagovat

[39]:Jen na okraj: nikdo nenutí číst nikoho, komu se to nelíbí. Napsat svůj názor snad není trestné. Proč hanět, když se mi  něco opravdu líbí? Nikomu nepotřebuji pochlebovat. Pokud se mi něco nelíbí, tak tam příště nepůjdu. Vyhledávat spory je možná pro někoho  vzrušující, ale pro ostatní čtenáře otravné.

41 Vojta Novotný Vojta Novotný | 13. února 2012 v 23:00 | Reagovat

[40]: Nemám pocit, že by tu někdo haněl. Sám jsem psal, že se mi psaní pana Kukala líbí. Proč bych měl tedy chodit jinam? Píšete, že napsat svůj názor snad není trestné. Pokusil jsem se vyjádřit svůj názor a jsem zde za největšího padoucha. Co jsem řekl tak hrozného? Že má pan Kukal na víc? Že občas vykrádá sám sebe? Je to můj názor, snad jsem ho mohl vyjádřit. Nebo musí být pod články pana Kukala jen čistě pochvalné komentáře? To pak ale zavání cenzurou. Takže jsem měl "držet hubu a krok"? To jsme snad dělali v jiné době, nikoliv nyní. Ale ze všech reakcí mám skutečně ten pocit. Nevšiml jsem si cedulky, že blog je jen pro vybranou elitu a že se smí jen souhlasně poplácávat po ramenou. Takže nikoliv já jsem ten špatný a zlý budižkničemu, ale spíše všichni ti, kteří z komentářů pod Středníky chtějí udělat elitní kastu, jednohlasé souhlasné přikyvování a z jakéhokoliv jen trochu odlišného názoru exemplární příklad k zastřelení. Chování a reakce pana Kukala nekomentuji vůbec. Ale zklamalo mne to velmi.

42 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 21. února 2012 v 20:41 | Reagovat

[41]: Nepotřebuji nikomu pochlebovat, natož chválit. Když se mi něco líbí, proč to nenapsat. Necítím se natolik fundovaná, abych případně někomu doporučovala co a jak má a nemá psát. Mezi nějakou elitu já ani ti, kteří zde většinou psali a znám je z komentářů odjinud nepatří. Vy nejste budižkničemu,ale když dovedete napsat svůj názor na druhé, snad přijmete i  protinámitky.

43 Ruža z Moravy Ruža z Moravy | E-mail | Web | 21. února 2012 v 20:43 | Reagovat

Chtěla jsem dnes popřát panu Petrovi k jmeninám, jen tak - zdraví, chuť psát, štěstí v práci i rodině.:-)

44 Eduard Čeliš Eduard Čeliš | E-mail | Web | 6. března 2012 v 18:03 | Reagovat

Pane Kukale,
nedělejte tečku za Středníkem, byla by to škoda.

45 nar.soc. nar.soc. | 7. března 2012 v 20:06 | Reagovat

S některými názora pana Kukala mám problém. Jenže jsem jen přispěvatel odezvou. Když si představím, že je to jisté úsilí něco pravidelně tvořit, nechám si své názory pro sebe.
Rozhodně bych se nepouštěl do kritiky bezdůvodně. V tom jsou tenké hranice a každý vnímá kritiku jinak.

46 Petr Petr | 13. března 2012 v 23:31 | Reagovat

Středník mi bude chybět, rád jsem jej četl, vždy se spožděním, tudíž jsem nekomentoval, snad se dočkáme pokračování.

47 Láda Láda | E-mail | 16. března 2012 v 9:02 | Reagovat

Občas se sem podívám, jestli se tady neobjeví adresa, nas kterou se Petr Kukal přesunul. Zatím nic. Nezná ji někdo? Říkám si, že při své erudici by to mohl zase někde zkusit.

48 http://www.stolzova.cz/stolzova/view.php?cisloclanku=2008041701 http://www.stolzova.cz/stolzova/view.php?cisloclanku=2008041701 | 16. března 2012 v 18:49 | Reagovat

http://www.stolzova.cz/stolzova/view.php?cisloclanku=2008041701

[47]:

49 autorovi se omlouvám autorovi se omlouvám | 16. března 2012 v 18:51 | Reagovat

autorovi se omlouvám za práskačství.

50 Mateřinka Mateřinka | 5. dubna 2012 v 21:43 | Reagovat

Minulou přednášku v našem vzdělávacím ústavu zazněly z úst autora verše jeho básnické sbírky Orel velmi, neprozradil a neodtajnil, že se jedná o jeho dílo, o to větší zážitek bylo sledovat posluchačky, které netušily..... nic nepředstíraly a to ztišení bylo naprosto spontánní. Od té doby mi některá slova nejdou z hlavy a dnes, na další přednášce, jsem pochopila proč. Jsem "hromadič knih", je to celkem neškodná libůstka, občas říkám, že zatímco jiní zateplují dům zvenku polystyrenem, já tak činím zevnitř kvalitním papírem. Bohužel Orla velmi nevyhledal ani pan Google všemocný, narozdíl od těch seminárek :-). Pokud někdo víte, kde se dá koupit (pokud vůbec), budu moc vděčná za tip. Do té doby budu na nočním stolku jezdit prstem po kolečku od skleničky, možná na něj brzy položím novou knížku a nebude vidět...

51 Orel Orel | Web | 7. dubna 2012 v 17:46 | Reagovat

[50]: http://www.almanachwagon.cz/naklad/kukal/w07II.htm

52 Mateřinka Mateřinka | 8. dubna 2012 v 16:42 | Reagovat

Děkuju Orle velmi za tu mrazivou dálnici, co mi vede po páteři.

53 Anonym Anonym | 11. dubna 2012 v 20:39 | Reagovat

Nikdy jsem pod tenhle blog nepřispíval, ikdyž čtenář jsem byl pravidelný a záměrně se podepisuju jako anonym, aby P.K. nemusel reagovat. Je obrovská škoda, že to tady takhle "usnulo". Často sem nakukuju a p(r)očítám nové komentáře. Je obrovská škoda, že se tu každý (nebo aspoň každý druhý až třetí) týden nesejde pod článkem tahle báječná skupina čtenářů, komentátorů, babč, matek, Mateřinek, Růž z Moravy, Elišek, otavinek i dalších anonymů, jako jsem já. Je to škoda....:-(

54 matka matka | 12. dubna 2012 v 8:02 | Reagovat

[53]: Kdybych to uměla, otevřu pro lidi na blogu.cz literární kavárnu. Leč neumím.
No, třeba to udělá někdo jiný a dá sem odkaz, kde by bylo možno v poklidu hovořit, čehož se jinde nedostává.

55 Mateřinka Mateřinka | 12. dubna 2012 v 19:07 | Reagovat

Tahle myšlenka by se měla realizovat :-), také nejsem odborník na blogosféru, ale najít místečko, kam by se dalo zabrousit pro radost nebo třeba i pro tip na pěknou knížku, film, akci, tak si odkaz hodím rovnou do Oblíbených.

56 Míra Míra | 13. dubna 2012 v 20:47 | Reagovat

[54]:
Literární kavárna? Byl bych rád, kdyby byla, ale nemyslím si, že i jinde se nedá v poklidu hovořit, je-li o čem. Jen se potkat se spřízněnými dušemi...

57 matka matka | 14. dubna 2012 v 9:15 | Reagovat

Ano, jsou oázy klidu, škoda, že tě tam nevídám, tak ti necház alespoň u yřyka odkaz :-)

58 Lydie Lydie | 16. dubna 2012 v 19:12 | Reagovat

[48]:
Zadala jsem odkaz,ale jsou tam jen staré příspěvky.Nevím,kde jsem udělala chybu, jak soudruzi v NDR.

59 nějaká novinka k dobru nějaká novinka k dobru | 2. května 2012 v 21:23 | Reagovat

http://www.obrys-kmen.cz/index.php?rok=2012&cis=18&cl=02

60 Míra Míra | 21. července 2012 v 23:00 | Reagovat

Dráždí mě ta nedokončenost - 59, co to je? A tak se angažuji v zřejmě posledním příspěvku, který spravedlivě završuje kopu příspěvků k našemu oblíbenému autorovi. Příteli, měj se dobře a piš!

61 matka matka | 14. srpna 2012 v 8:23 | Reagovat

[60]:To je ono, co mi v hlavě vrtalo - nedokončenost. A není to v počtu příspěvků. Však dokončit to nemohu, to fakt ne.

62 oops oops | Web | 28. září 2016 v 6:25 | Reagovat

dodatek ke smlouvě o půjčce :-x

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.